D&S VVE Beheer

Bent u in het bezit van een gebouw of complex? Dan heeft u vaak ook te maken met een Vereniging Van Eigenaren (VVE). De VvE is er voor het waarnemen van de behoeften van alle eigenaren, maar ook voor het beheer van gemeenschappelijke gebieden, zoals onderhoud aan
het gebouw of binnentuin. Het managen van een VVE is een tijdrovende en intensieve klus die D&S VVE Beheer u graag uit handen neemt.

Adminstratie

D&S VVE beheer neemt uw administratieve zorgen uit handen; het boeken de diverse nota’s,
het betalen van vorderingen, het registreren bij de KvK en de ledenadministratie bij mutaties
via de notaris.
Voor inzicht in uw aandeel in de Vereniging Van Eigenaren beschikken we over
een up-to-date digitaal systeem. Wanneer u bent ingelogd kun u de status van uw eigendom
en eventuele door u gemelde klachten op afstand opvolgen.

Jaarrekeningen

D&S VVE Beheer verwerkt de administratie in financiële verslagen die vervolgens door het bestuur in de algemene ledenvergadering kan worden besproken. Onderdeel van deze jaarverslagen is ook het opstellen van een budget voor het volgende boekjaar en de herberekening van de diverse eigen bijdrages.

Technisch beheer

Het projectmatig begeleiden van eventuele bouwwerkzaamheden behoort ook tot de werkzaamheden van de D&S Groep; of het nu gaat om dakrenovatie, schilderwerk of
andere specialistische werkzaamheden aan het pand.

Daarnaast is het tegenwoordig verplicht om een reservefonds (0,5 % van de herbouwwaarde)
op te bouwen voor het onderhoud van een complex.Een goed alternatief is echter het opstellen van een MJOP begroting waarna deze wordt meegenomen in de jaarlijkse bijdrage.
D&S VVE Beheer heeft op diverse fronten ervaring met het opstellen van een dergelijke
MJOP begroting en voorziet u graag van een eerlijk advies.

Meer informatie?